Saturday 8 July 2017

KILANG DAH BERHENTI KELUAR KAN JAM G-SHOCK ORIGINAL INI DI PASARAN? BACA SELANJUTKNYA!


Model GA-1100-2A ini memang cantik. Model ini di panggil GA CAPTAIN AMERIKA. Di malaysia, budak JOHOR DARUL TAKZIM suka pakai jam ini. Sebab itu ia juga di panggil dengan GA JDT.

Tapi yang menarik adalah di kata kan syarikat CASIO telah menghentikan production jam ini. Bukan sebab jam ini ada masalah, tetapi kerana ia telah memenuhi TARGET pihak CASIO itu sendiri. Oleh kerana CASIO telah memperkenal kan color-color baru untuk model ini, maka color ini tidak lagi di keluar kan. Tidak dapat di pastikan berapa ribu unit telah di keluar kan, tetapi jam ini adalah di kalangan LIMITED COLOR. 

Ia akan di panggil dengan nama DISCONTINUE MODEL ! 

Jadi, jika mengikut STAIL model-model lepas, jam yang tidak di keluar kan lagi oleh kilang akan menjadi rebutan para peminat jam apabile ia mempunyai color yang menarik seperti ini. Malah, model GA1100 ini bukan sahaja mempunyai warna yang menarik, tetapi FUNGSI seperti DIGITAL COMPASS dan THERMOMETER membuat kan ia juga menjadi pilihan kepada para peminat untuk memakai dan menyimpan jam ini sebagai koleksi.

Nasihat saya, jika anda minat dengan jam ini..beli lah sekarang sebelum harga nya naik lagi pada masa akan datang!






2 comments: