Monday 1 January 2018

MC HotDog x G-Shock GAW-100CX-4A New Year’s Edition. Cantik tak? :-)



Tahun 2018 baru sahaja membuka tirai. Tahun 2017 telah pergi selama nya. Banyak kenangan pahit dan manis pasti kita alami. Yang pahit, lupa kan lah. Yang manis, simpan lah di hati agar ia menjadi panduan untuk kita di masa hadapan.

Apa yang aku tulis ni..haha..

Okay lah! Kali ini nak cerita tentang model baru akan bakal keluar tahun 2018 ini. Fuhh..color merah dan gold. Tapi model ini hanya boleh di beli di Casio China. Ini kerana hanya Casio China yang release model ini. Model ini adalah sempena TAHUN BARU CINA 2018 yang akan datang pada bulan Februari 2018 ini.

Model ini adalah hasil kolaberasi antara rapper MC HotDog of Taiwan dengan Casio. Model ini adalah GAW-100CX-4A Sebenar nya, model ini dah release pada akhir December baru ni, tapi info tentang model ini lambat. Sorry la bro! 

Harga yang di nyata kan website Casio China adalah $1590 CNY atau dalam duit kita lebih kurang RM992 sahaja. Murah je kan..hehe
Apa yang saya suka jam ini? Satu, mesti lah COLOR MERAH GOLD ini. Yang kedua, TOUGH SOLAR + Multiband 6. Itu je. Yang lain..sama je dengan g-shock lain! 



No comments:

Post a Comment