Saturday 10 February 2018

Casio Rose Gold B640WC-5A : Bagaimana Nak Bezakan Jam Yang Original Dengan Jam Fake? Tonton Video Di Sini!


Apabila satu model jam casio itu menjadi PANAS atau HOT, maka lahir lah jam-jam yang tiruan ( fake/grade) di pasaran. Memang tidak boleh lari dari masalah jam copy ini. Dulu, jam tiruan hanya biasa-biasa sahaja. Tetapi dengan teknologi yang semakin hebat, model-model tiruan yang di hasil kan 100% hampir sama dengan model yang original.Yang menjadi pening atau mangsa adalah pelanggan yang tidak tahu nk beza kan yang mana ORIGINAL dan yang mana TIRUAN ( FAKE ). 
-------------------------------------------------------------
CHANNEL TELEGRAM G-SHOCK ORIGINAL
KLIK TO JOIN:---> https://t.me/AMGSHOCK
--------------------------------------------------------------

Kali ini, jam HOT VIRAL di kalangan peminat casio adalah model CASIO B640WC-5A menjadi mangsa COPY. Setelah model ini menjadi VIRAL dan di buru oleh wanita-wanita khasnya golongan remaja, model-model copy dengan secara pantas di ciptakan secara banyak sekali. Ade 2 versi jam copy grade ia. Satu yang kualiti bawah dan satu lagi kualiti COPY 1:1. COpy 1:1 ini sangat mengeliru kan customer dan ade yang telah di tipu oleh penjual yang tidak bertanggungjawab.


Namun, walau pun secanggih mana pun teknologi dalam menghasil kan jam casio tiruan ( copy 1:1 / fake ) ini, ia tetap akan ade kelemahan nya sendiri. Ia tetap tidak boleh sama dengan model-model yang ORIGINAL by CASIO. Ia tetap tidak mempunyai fungsi yang sama dengan model-model yang original. Di bawah ini adalah video yang di upload oleh seorang peminat tegar jam casio original. Video itu sangat BAGUS dan sangat membri info yang bermanfaat kepada anda untuk membeza kan yang mana jam casio B640WC-5A yang original dengan model fake/copy.

Anda boleh tonton VIDEO ini di bawah..




Saya harap dengan adanya video ini, anda tidak lagi tertipu jam-jam fake di luar sana. Terima kasih!

-----------------------------------------------------------
CHANNEL TELEGRAM G-SHOCK ORIGINAL
KLIK TO JOIN:---> https://t.me/AMGSHOCK
-----------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment