Thursday 12 April 2018

Model Limited Edition "MADE IN JAPAN" Ini Buat Peminat G-Shock "TERPAKSA" Beli Jam Ini Walau Harga Mencecah RM1500!


Seperti yang saya jangkakan sebelum ini baawa tahun 2018 pasti menyaksikan lebih banyak model KOLABERASI yang "EDISI TERHAD" akan di hasilkan oleh CASIO adalah tepat. Kali ini kerjasama andatara McDonalds dengan Casio memang boleh di katakan tepat pada masanya. Ini mungkin kerjasama kali pertama antara McDonald dengan Casio. Saya cuba cari model-model kolaberasi McDonald sebelum ini, tapi gagal jumpa. Apa pun, model limited kali ini sungguh cantik dan menewan hati saya!

Sempena ulangtahun ke 50 McDonald, jam ini di hasil kan! Model ini hanya terhad 1000 unit sahaja dan setiap pembeli hanya di benar kan untuk beli maksimum 3 unit sahaja. Jam ini akan release pada 14 April 2018 di Japan Macdonald Rakuten Market Store pada harga 14,900 yen ( lebih kurang RM580 mcm tu).

McDonald’s x G-Shock DW-6900 Big Mac 50th Anniversary

Ada 4 sebab kenapa saya suka jam ini:

1-Kotak jam serta tin yang cantik!
2-Ia limited edition MADE IN JAPAN
3-Kombinasi waran hitam, kuning dan hijau!
4-Model dw6900..memang saya suka!


Untuk gambar lebih jelas, anda boleh rujuk kepada gambar-gambar di bawah!


















2 comments: