Wednesday 2 August 2017

G-SHOCK VAMPIRE? BETUL-BETUL ADA KE MODEL INI? BACA SELANJUTNYA.


Sebenarnya, CASIO tidak pernah keluar kan model "G-SHOCK VAMPIRE" ni. Ia hanya nama panggilan bagi model baru 2016 iaitu GA-400HR-1A yang mempunyai color merah hitam yang menyerupai warna tema bagi VAMPIRE. Maka, sampai hari ini, panggilan ini melekat di bibir peminat jam g-shock. Maka, bila di sebut model g-shock VAMPIRE, model yang di maksud kan adalah model GA-400HR-1.

Walau pun model ini belum sampai lagi satu tahun umurnya, namun KEHANGATAN model ini di kalangan peminat jam terus menjadi-jadi. Boleh di katakan ia memang sentiasa di minati peminat jam g-shock seperti mana model-model limited. Model ini bukan lah LIMITED EDITION, tetapa ia di keluar kan dengan color yang SPECIAL bersama-sama dengan model lain. 

Model ini juga antara di ramal kan terus menjadi HOT pada masa akan datang. Jika di lihat dari sudut permintaan dari peminat jam, saya merasakan 2 atau 3 tahun lagi, harga pasti tidak seperti hari ini. Just wait and see!

Apa yang special model ini?

Warna nya. Itu sahaja. Dari segi fungsi jam, ia hanya biasa-biasa sahaja. Tiada apa yang best. Oleh sebab color nya yang "MENGANCAM", maka ia ade permintaan dalam pasaran sehinggan banyak jam COPY seperti ini di jual di pasaran.

JIKA ANDA BERMINAT DENGAN MODEL INI, TERUS WHATSAPP SAYA 013-2449295. 

Gambar-gambar model ini ada di bawah..boleh cuci mata!













3 comments: