Monday 24 September 2018

Anda Berminat Nak Jadi AGENT DROPSHIP JUAL JAM G-SHOCK ORIGINAL ? Klik Sekarang Untuk Info!


Saya baru buka untuk pendaftaran AGENT DROPSHIP JAM G-SHOCK untuk tahun 2018. Sebelum ini saya HOLD sekejap dan kini di buka untuk pendaftaran. Jika anda berminat nak sertai dan jadi AGENT DROPSHIP menjual jam secara online dengan saya, boleh lah daftar dulu.

Macam mana nak daftar? 

Pastikan anda mempunyai WHATSAPP untuk urusan ini. Untuk pendaftaran, sila KLIK LINK DI BAWAH:

www.wasap.my/60132449295/AgentDropship2018

Sila berikan nama penuh anda serta tempat anda tinggal sekarang. Itu sahaja. Info lanjut, saya akan reply anda seterusnya!


4 comments:

  1. Assalamualaikum tuan ,
    Saya Encik Muhamad dari Tasek gelugur buka lagi kalau untuk menjadi agen g shock nanti wasap 01118716768

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum...saya muhammad aliff najmi bin abdul muluk..Saya berasal dari kg jenereh bongkok 16600 pulai chondong kelantan...sekarang ini saya berada di kem majidi 10 RAMD batu pahad johor...

    ReplyDelete
  3. Assalam admin, kalau admin masih memerlukan DS dan agent G-SHOCK,admin boleh ws dan hubungi saya atau reply comment ni

    ReplyDelete
  4. Halo admin...sya Elvis... Berasal dari kuching Sarawak..

    ReplyDelete