Wednesday 17 May 2017

JAM CASIO G-SHOCK DUCATI? BETUL-BETUL ADA KE? BACA INI.


Mungkin anda pernah dengar tentang hal ini kan. Atau kawan-kawan anda bersembang tentang "JAM G-SHOCK DUCATI" yang dia pakai di tangan tu. Atau anda ternampak posting jual jam menulis " G-SHOCK DUCATI"

Sebenarnye, pihak DUCATI dan CASIO tidak pernah bekerjasama untuk buat satu jam collbaration seperti yang di gembar gembur kan. Semua ini adalah kesan dari panggilan SATU MODEL yang bewarna merah seperti MERAH DUCATI. Model itu adalah GDX-6900RD-4. Bila dah ramai sangat minat akan jam ini, maka panggilan G-SHOCK DUCATI ini telah melekat di bibir peminat jam g-shock itu sendiri. 

Jam ini memang "HOT" buat masa ini kerana STOK YANG LIMITED dan susah nk dapat di kedai-kedai jam. Jam ini adalah model warna baru yang di keluar kan bersama dengan 2 model lain. Tapi yang menjadi buruan adalah model GDX6900RD-4 ini sahaja. Yang lain..kurang di cari peminat.

Gambar di bawah adalah jam sebenar GDX-6900RD-4 yang pernah saya jual sekitar tahun 2016. Boleh cuci mata je la kerana buat masa ini..stok memang tak ade :-)










No comments:

Post a Comment